10 alimente ce îți vor îmbunătăți vederea semnificativ – bodyandbijoux.ro

Cum să îmbunătățim vederea ce alimente

Conținutul

    cum să îmbunătățim vederea ce alimente viziune și nicotină

    Google Plus Vezi în ceaţă uneori? Îţi lăcrimează ochii din ce în ce mai des? E timpul să-ţi verifici acuitatea vizuală şi să-ţi modifici dieta.

    viziune sinuzită viziune cum să se îmbunătățească

    Specialiştii recomandă să consumi alimente bogate în acizi graşi omega 3, vitamina C, luteină şi zeaxantină, pentru o vedere cât mai bună. Legume verzi.

    cum să îmbunătățim vederea ce alimente Aparate de electroforeză oftalmică

    Varza Kale, broccoli, spanacul, ardeiul gras şi varza de Bruxelles conţin luteină şi zeaxantină, doi nutrienţi care previn cataracta şi degenerarea maculară. Oftalmologii recomandă consumul de peşte deoarece este bogat în grăsimi sănătoase, acestea contribuind la încetinirea procesului de degenerare maculară.

    Acizii omega 3 se regăsesc în reţina ochilor şi oferă suport membranelor celulare. Betacarotenul, substanţa care dă morcovului culoarea portocalie, protejează ochii de efectele radiaţilor UV.

    Organismul uman transformă betacarotenul în vitamina A, care este necesară pentru vederea pe timp de noapte. Vitaminele C şi E protejează membrana celulară, împiedicând acţiunea radicalilor liberi responsabili de apariţia cataractei.

    Usturoi şi ceapă.

    miopia poate naște

    Usturoiul şi ceapa au un conţinut bogat de sulf, necesar producerii de glutamină, un important antioxidant pentru ochi. Gălbenuşul, în special, furnizează 3 nutrienţi de bază pentru menţinerea sănătăţii ochilor - luteină, zeaxantina şi zinc, cu rol important în prevenirea afecţiunilor oculare. Delicioase şi sănătoase, afinele sunt şi bogate în antioxidanţi care încetinesc evoluţia deteriorării vederii odată cu înaintarea în vârstă.

    este posibil să se întoarcă vederea pierdută

    O sursă foarte bună de acizi graşi omega-3 şi omega-6 sunt seminţele de cânepă şi uleiul presat la rece din seminţe de cânepă.