Boilere electrice

Viziune singură.

Conținutul

    Orange lansează o nouă viziune şi o nouă campanie de brand Paris, 1 iulie Orange a anunţat astăzi o nouă viziune şi campanie globală de brand, care reflectă transformarea companiei într-unul dintre liderii mondiali ai comunicaţiilor digitale.

    viziunea s-a deteriorat aproape, cu greu văd basme despre ochi și vedere

    La baza acestei viziuni stă ideea că astăzi trăim într-o lume digitala în care bariera dintre oameni şi locuri este din ce în ce mai puţin perceptibilă. Acest lucru schimbă modul în care oamenii interacţionează în societate şi ne permite să împărtăşim idei şi să colaborăm pentru a realiza împreună mai mult decât am putea singuri.

    viziune singură care nu afectează acuitatea vizuală

    Pionier în tehnologia digitală, Orange a acceptat această provocare. Orange există în primul rând pentru a uni oamenii. Orange creează şi încurajează relaţiile dintre oameni, iar acestea stabilesc cine suntem astăzi şi ce putem deveni sau realiza viziune singură viitor.

    Am o vedere neclară hipermetropia vede pe masă

    Datorită serviciilor globale, Orange are operaţiuni pe majoritatea pieţelor din lume. Începând dinOrange a fost brandul principal al France Telecom şi include acum servicii de comunicaţii mobile, viziune singură şi TV, plus conţinut asociat cu cele trei platforme.

    Cu toate aceste schimbări, brandul nu şi-a pierdut din forţă, rămânând fidel valorilor sale care au devenit şi valorile intregului grup. Noua viziune a brandului ne permite să comunicăm tot ceea ce înseamnă Orange acum. France Telecom are de milioane de clienţi, dintre care de milioane sunt clienţi Orange.

    vedere încețoșată în timpul exercițiului vino să vezi un test ocular

    Orange s-a situat pe locul al lea în clasamentul celor mai valoroase branduri în studiul privind brandurile globale, întocmit recent de Millward Brown, în creştere cu 17 poziţii comparativ cu studiul din Articole recomandate.