Profesor la Harvard: Un CEO care nu-şi cunoaşte temerile scade profitul firmei

Viziune harvard, Universitatea Harvard

Conținutul

    Nu pot face nimic.

    dioptrii este viziune

    Când spune însă că «Este o situaţie dificilă. Trebuie să găsesc cea mai bună viziune harvard pentru a scoate compania pe profit în urma deciziei luate», atunci, în subconştient, creierul lucrează pentru găsirea acestor soluţii.

    viziune harvard

    Aceasta este direcţia în care trebuie să meargă educaţia managerilor", spune profesorul Pillay, prezent la Bucureşti pentru a susţine o prezentare pe tema lea­der­shipului. În opinia sa, cele mai mari provocări ale anului pentru un CEO sunt teama şi îngrijorarea privind strategia de creştere a companiei, incerti­tudinea situaţiei econo­mice şi impactul pe care aceasta îl are asupra creierului în procesul de luare a deci­ziilor, dar şi oportunităţile de dezvoltare în contextul unor bugete reduse şi resurse mai puţine.

    viziune harvard

    Noile metode de leadership transformaţional ajută la identificarea acestei părţi din creier care provoacă sentimentul de frică în luarea deciziilor şi dacă managerul înţelege şi gestionează ce i se întâmplă, va lua decizia corectă mai repede", adaugă profesorul Pillay. Un CEO deţine această poziţie, viziune harvard medie, pentru o perioadă cuprinsă între 18 luni şi 4 ani.

    Însă atunci când un CEO rămâne prea mult pe această poziţie şi nu vede alte posibilităţi de dezvoltare a companiei, el nu mai are ce căuta în funcţia de conducere.

    tratamentul trombozei vizuale capsule pentru îmbunătățirea vederii

    În acelaşi timp, CEO-ul fără viziune va afişa un zâmbet fals şi îşi va dezvolta tot mai mult, inconştient, atitudinea cinică. Sentimentul de frică în luarea deciziilor pe care nu-l poate gestiona va avea impact în profitabilitatea companiei", mai spune Pillay.

    viziune minus 5 poți naște

    El a mai spus că multe companii au început deja să evalueze inteligenţa emoţională a managerilor pe care îi angajează.