Vedere Fara Ochelari 2.0 Original

Ghemuituri de vedere

  • Cele mai interesante stiinţe despre BIOLOGIE - azi am invatat
  • Viziunea a început să se așeze brusc
  • Может быть, сумею помочь.
  • Vederea bărbaților și femeilor
  • Din miopatie vizuală
  • Locuitorii din Exarcheia: „Cerem evidentul” | ATENA 9,84

Pinterest Am fost anti-mașină înainte Ca mulți oameni care ridicau haltere și puteau ridica obiecte grele, am văzut mașinile cu dispreț. Am crezut că oamenii care le-au folosit nu aveau puterea intestinală să învețe cum să folosească ganterele care sunt în mod evident "superioare".

Din ghemuituri de vedere, am reușit să ajung la un punct de vedere mai puțin ideologic și am optat pentru o dovadă care se bazează în schimb.

viziune tibetană

Îmi pun o întrebare simplă: "Care este cel mai bun mod de a deveni înalt și puternic? Îmi fac griji în legătură cu rezultatul și nu cu rezultatul obținut. Ghemuituri de vedere așa am putut vedea antrenamentele mașinilor într-o lumină complet diferită.

Stau întinsă pe un pat, cu ochii la o plajă ireală, cu nisip şi pietre şi valuri verzi-smarald.

O discuție bazată pe dovezi Conform recentelor descoperiri științifice, mușchii devin mai mari și mai puternici atunci când sunt expuși la tensiuni neobișnuite. Atât exercițiul de mașină cât și de zgomot Puneți tensiunea pe mușchii dvs. Deci, nu mergeți la gândire ideologică și gândiți-vă la ambele opțiuni ca instrumente care au niveluri diferite de utilizare în funcție de context și circumstanțe.

Și nu uitați că nu vă limitați la unul sau la altul.

Vedere Fara Ochelari 2.0 Original

Ghemuituri de vedere opțiuni de tehnică. Pe măsură ce bara se alunecă în sus și în jos pe o șină fixă, poți să faci o serie de lucruri pe care nu poți să le faci cu o bară, cum ar fi o barbotă. Plasând picioarele în fața dvs. Această strategie vă permite să vă luați o poziție mai dreaptă decât ați putea cu o ghemuitură de barbell, ceea ce înseamnă mai multă recrutare a cvadricepsului. Puteți folosi mai multă greutate pentru că nu trebuie să vă echilibrați sau să stabilizați.

Aceasta duce la o tensiune musculară mai puternică, care, la rândul său, corespunde unor ajustări mai pronunțate ale rezistenței și hipertrofiei. Mașina Smith iartă erori relativ mici, de exemplu dacă sunteți puțin sub bara. Dezavantajele lui Smith Machine Squat Nu este necesar să controlați calea punții. Deși aceasta este cea mai citată critică a instruirii mașinilor, în ultimii ani în care studiază recrutarea unităților cu motor, nu am ajuns niciodată să cred că controlul este o condiție necesară sau chiar de dorit pentru putere sau dezvoltare musculară.

Din nou, fibrele musculare se adaptează și se dezvoltă atunci când sunt forțate să genereze tensiuni înalte. Smith și Barbell squat nu oferă doar ocazia de a crea această tensiune, în multe cazuri Smith Squat este o modalitate mai bună de a furniza această tensiune.

Squats bulgari - video

Dacă stați doar pe o mașină Smith, nu veți ști niciodată cum să faceți o ghemuitură potrivită. Deși, fără îndoială, este adevărat, mă întreb cât de important este cu adevărat acest lucru, cu condiția să nu planificați să concurați în forțele motrice. Este aproape ca și cum ați arăta că, dacă jucați doar pianul, nu puteți juca niciodată într-adevăr organul.

Dacă scopul este stăpânirea organului, aceasta este o problemă.

Este un adânc liber ghemuit un exercițiu sigur și viabil?

Dar dacă scopul este de a dezvolta abilități muzicale mai generale, acest lucru nu este cazul. Forța dobândită prin folosirea exercițiilor gratuite de dumbbell are o transmisie pozitivă mai mare la multe abilități "reale". Deși acum ne confruntăm cel puțin cu o apărare mai plauzibilă a ganterelor, conceptul de transfer este adesea slab înțeleasă și aplicată, în principal deoarece structura mișcării este doar o componentă a transferului.

Toate drepturile sunt rezervate. Această carte este protejată de lege! Informaţiile din această carte conține practici, experiențe și opinii ale autorului, dar și informații preluate din alte surse cu scop informativ şi educaţional.

Nu mă înțelege greșit Structura mișcării este cu siguranță importantă. De exemplu, este intuitiv evident că forța câștigată de ghemuituri de vedere se traduce mai bine într-un salt vertical decât forța pe care o veți realiza prin extensiile piciorului, mai ales pentru că structura unei ghemuituri este mult mai mult ca un salt decât structura unei extensii a piciorului.

Cu toate acestea, dacă comparați potențialele pozitive de transfer ale lui Smith și squat-uri de barbell, într-adevăr nu există o mare diferență între ele, dacă nu vă puneți picioarele în fața tejghelei în timpul Smith Squats.

Dar chiar și aici diferențele sunt relativ mici.

Dar trebuie să vă controlați efortul muscular în timpul ocupării de barbell? Dacă chiar vrei să-ți miopie a bolii vederii sarele, pur și simplu să faci salturi verticale este cea mai bună ocazie să lucrezi la aceste abilități. Combinarea programării cu mașinile și greutățile Dacă forța sau hipertrofia reprezintă scopul dvs. Uneori exercițiile de mașină sunt cea mai bună opțiune și uneori exercițiile cu greutăți libere sunt mai bune.

Din fericire, puțini dintre ei se limitează la una dintre aceste două opțiuni de formare.

Vedere Fara Ochelari Original - Free Download PDF

Utilizarea inteligentă a ambelor oferă mai multe avantaje decât una sau cealaltă. Câteva exemple: 1 — Piciorușele de la picioarele barbell Uneori, capacitatea ta de a face mai multe ghemuituri este limitată de oboseala spatelui inferior și nu de oboseala cvadricepsului.

Adesea, un lifter trebuie să se oprească înainte de a fi ghemuituri de vedere în mod optim.

ghemuituri de vedere cum mi-am vindecat vederea

O soluție simplă este să continuați cu presele de picioare sau squat squat, squats de la Smith, sau chiar extensii picioratunci când spatele inferior este prea obosit pentru a permite o squat în condiții de siguranță.

Prin urmare, este logic să urmăriți presa bancului cu lucrul direct la triceps.

Locuitorii din Exarcheia: „Cerem evidentul”

Acest lucru se poate face, desigur, cu exerciții cu gantere gratuite, dar având în vedere povara psihologică relativ greoaie a șezutului greu, este adesea mai practic și mai gustos să optezi pentru o variantă de mașină, cum ar fi împingerea.

În plus, RDL-urile antrenează Hammii doar ca extensori de șold și ignoră rolul lor important de flexor al genunchiului.

cum se tratează vederea 1 5

Dacă urmați RDL cu bucle de picioare înclinate sau în susputeți efectua antrenament suplimentar pentru coapse fără oboseală lombară suplimentară, luând în considerare funcția de flexie a șuncă. Sigur, eforturile de îmbunătățire a capacității de tragere sunt în valoare de efortul, dar încărcările egale fac ca cele două mișcări să fie greu de distins.

Cu toate acestea, un dezavantaj al trage-up-urilor este că este posibil să nu puteți face atât de multe dintre ele încă.

  • Totuși, acesta este un exercițiu puternic pentru îmbunătățirea fizice, motorii și neuromotorii, nu există, de asemenea, nici o îndoială, de la îmbunătățirea aspectelor de putere, de fitness, echilibru, de control, de activare musculare simultană și alte puncte infinite.
  • 12 Exerciții eficiente din punct de vedere al timpului și eficiente pe care nu le faceți
  • Patul cu vedere la mare | In joaca
  • De ce te înșeli în pregătirea mașinilor?
  • Cei doi care vă vor da cel mai mult bani pentru buzunarul dvs.
  • Doi muncitori portuari au fost răniți.
  • Refractometrie în oftalmologie

O sesiune dificilă ghemuituri de vedere tragere pentru dvs. În timp ce acesta este un stimulent suficient de putere, acesta adaugă doar până la un total de nouă repetări, ceea ce probabil că nu este suficient pentru creșterea musculară. Această problemă este ușor de rezolvat — pentru a trece la mașina de derulat lat pentru mai multe seturi repetate.

Related Content

Dumbbells Buclele picioarelor sunt un exemplu evident, iar decanul pec este altul. Desigur, presele sunt un exercițiu superior de pec decât Pec Dec, dar de ce nu ar trebui să fie exploatate ambele? Cu Pec Dec, puteți efectua răpirea izolată orizontală a umărului, ceea ce nu este posibil cu niciun exercițiu de greutate liberă. Și din moment ce răpirea orizontală a umărului este o trăsătură cheie a mușchilor pectorali, puteți urmări presele pe bancul dvs.

Prejudiciul mâinilor și mâinilor împiedică împingerea sau răsturnarea care este norma pe an timp ce răsturnarea nu este posibilă Pentru probleme la cot, tranzițiile prin cablu sau interferențele sunt adesea permise atunci când ganterele dumbbell sau dumbbell nu sunt o opțiune.

ghemuituri de vedere

Problemele din partea inferioară a spatelui permit adesea rânduri suportate în piept, extensii pentru picior și bucle de picioare atunci când rândurile îndoite, leagănurile și RDL-urile sunt neimportante. Și chiar dacă vedeți opțiunile mașinii ca fiind subponderali pentru omologii lor, suntem cu toții de acord că pregătirea mașinilor nu este cu siguranță superioară formării. Exerciții de mașină când timpul este limitat Multe exerciții pentru mașini Veți avea nevoie de mult mai puțin timp pentru a încălzi, a configura și a schimba greutățile dintre seturi.

Personal, pot trece printr-o sesiune intensă de presă a piciorului mult mai repede și cu mult mai puțin stres mental decât o sesiune similară dificilă de squat barbell. Când alegeți exerciții, luați în considerare nu numai beneficiile, ci și costurile. Cat Ghimpele și mașinile au un potențial foarte similar atunci când vine vorba de forța generalizată și formarea de mușchi.

Greutate și repetări pentru începători Pentru bărbați: 8 - 15 repetări pe picior 5 - 7 kg fiecare ganteră. Pentru femei: 8 - 15 repetări per picior 2 - 4 kg fiecare halteră. Dar standul ar trebui să fie destul de ridicat.

Apreciez cu siguranță timpul și efortul necesar pentru a face squaturile, presele, lifturile și platformele olimpice de bună performanță, dar aceste arte gratis libere nu sunt în niciun caz necesare sau chiar optime pentru a fi puternice și înăbușite. Da, există un grad de mulțumire interioară care vine cu multe exerciții clasice care poartă greutăți, pe care mișcările mecanice pur și simplu nu le pot oferi.

12 Exerciții eficiente din punct de vedere al eficienței și eficiente pe care nu le faceți

Și dacă apreciați această experiență unică, sunt cu voi. Totuși, este o practică sănătoasă să criticăm tendința noastră de a critica lucruri pe care nu le place, mai ales dacă această critică nu se bazează pe dovezi credibile.

Având în vedere că în urmă cu câțiva ani, contribuitorul T-Nation, Mark Rippetoe, a început să promoveze ideea de halterofilii care fac scăpări mici.

A fost ridiculizat de aproape toți halterofilii tradiționali. Va dioptrii vederea normală antrenamentul ca și cum bara a fost așezată la câțiva centimetri mai jos pe spate.

Este o perspectivă mică prea mult de întrebat? Și poate o discuție bazată pe dovezi?

minus vederea este miopie cum să îmbunătățim vederea dacă 0 7

Ultimul cuvânt — greutăți libere împotriva mașinilor Cele mai bune 5 mașini pentru sportivii de forță.